Analýza klíčových slov je základem vašeho online marketingu. Navrhuje nejefektivnější fráze vhodné právě pro váš web, navrhuje rozšíření obsahu a je základem informační architektury nebo obsahové strategie.
Pomocí této analýzy klíčových slov hledáme fráze, které souvisí s vaším webem, a zjišťujeme, co a jak ve vašem oboru lidé hledají. U získaných frází poté zjišťujeme hledanost, relevanci, konkurenci a důležitost, stejně tak i to, zda pro všechny fráze existuje vhodná vstupní stránka.
Vyhledávače nedokážou přivádět na váš web návštěvníky, pokud dané klíčové slovo neobsahuje vhodná stránka. Proto bez této analýzy není v drtivé většině případů možné efektivně provádět optimalizaci pro vyhledávače, protože nemáme optimalizovaný obsah na webu a návštěvnost nemůže proudit na web přes správné stránky. Ani bychom nevěděli, na které fráze máme cílit. Analýza klíčových slov je proto důležitým podkladem pro návrh informační architektury, ale díky odhalený vzorům hledání a klasifikaci frází obsahuje i cenná data pro obsahovou strategii.
Analýzu klíčových slov lze různě zaměřovat podle vašich potřeb. Ať už na ni budeme nahlížet jako podklad pro SEO, pro obsahovou strategii, nebo ji zaměříme hodně do hloubky pro jednu sekci/kategorii webu či naopak hodně široce, aby pokryla celý web.
Výstupem je souhrnná excelová tabulka s několika záložkami (sběr dat, hledanost, klasifikace, kontingenční tabulka, shrnutí atp.) se všemi informacemi a přehledné shrnutí v samostatném dokumentu s výsledkem analýzy i doporučením na další postup.
Velikost: 0 kB
Velikost: 0 kB
Velikost: 0 kB
Pro klienty už 9. rokem pracuji jako zkušený konzultant online marketingu se specializací na SEO.
Od roku 2009 jsem pracoval pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Publikuji knižně i online na svém blogu i v renomovaných médiích. Přednáším také na odborných konferencích o online marketingu a školím zejména SEO.
Musím se přiznat, že už jsem viděl hodně analýz klíčových slov, ale ta od Pavla Ungra byla jednoznačně nejlépe propracovaná i včetně naprosto přesného manuálu, co s analýzou dělat.
Zpracování a hodnota informací v dokumentech mě mile překvapila. Vidím to poprvé, ale pochopil jsem, že je to skutečně základní a strategický dokument. Jsem rád, že jste nás oba přesvědčili do toho s Pavlem jít, a mám velké očekávání od využití těchto poznatků v online, ale i zbytku marketingu ve firmě. Může to odblokovat nečekané rezervy.
Před odesláním si přečtěte, jak zpracovávám osobní údaje.