SEOloger č. 60: Nová superschopnosť = Share of Search (Silvia Balejčíková, Basta Digital)

Dovolte mi, abych vás pozval na další, již 60. SEOloger 22. února, tentokrát s Silvií Balejčíkovou, SEO konzultantkou z agentury Basta Digital.

„Medzi podielom značky na vyhľadávaní a podielom na trhu je vzájomný vzťah. Podiel značky na vyhľadávaní je predstihový ukazovateľ pre podiel značky na trhu…“

Les Binet: EffWorks Global 2020: Share of Search as a Predictive Measure (október 2020)

Dozviete sa všetko o novej marketingovej metrike Share of Search. Nielen to, čo táto metrika hovorí, ale aj to, ako pripraviť Share of Search report pre klienta. Uvidíte aj ukážky v praxi na stredoeurópskych značkách.

Silvia Balejčíková je konzultantka v Basta digital. Silvia už na SEOloger prezentovala v roku 2019 tému 360º SEO report. Okrem toho vystúpila na konferencii SEO zraz 2019 v Bratislave. V práci sa venuje online marketingovej stratégii a práci s veľkými dátami.

Basta Digital

Registrujte si místo na tuto zajímavou SEO akci v Praze, v salónku příjemné restaurace na Náměstí Míru:

10437 zhlédnutí (celkově) 2 zhlédnutí (dnes)
Rate this post
Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge