Seznam nasadil včera nového bota 3.0. Opět mě děsí co zase budou dalšího půlroku ladit. Chtěl bych být optimista. Rád bych podpořil český produkt, ale …. Ale Seznam začíná mít podobnou image jako Microsoft. Cokoliv co dělá u fulltextu nedokáže udělat napoprvé dobře.
Podívejme se na příklad. Zkuste si vyhledat (stav k 27.5.2011) vyhledat slovo PPC na Seznamu:
A porovnejte s výsledkem na Google:
A pro jistotu zkuste i Bing:
Myslím, že k hodnocení relevance dotazu od algoritmu Seznamu není co dodat.
Díky za upozornění Jardovi Hlavinkovi.
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
ahoj, já jsem zastánce tradičních metod. nedávno jsem objevil slušný progrmáek pro analýzu webů orientujících se na cz trh. najdete ho na adrese http://www.syt.cz/
Za prvé tě podezřívám z reklamy na svůj vlastní produkt, za druhé je ten produkt na nic:-)
.U Facebooku je to ov em jen v chozi chovani ktere m ete zm nit pomoci seznam . Nezavisle na tom koho mate v p atelich uvidite p isp vky jen t ch ktere mate v seznamu Sledovat. …Komunitni projekt sice zatim nedosahuje uplnosti komer nich map p esto v ak nabizi n kolik u ite n ch funkci ktere byste na papirov ch turistick ch mapach nebo on-line mapach Seznamu a Googlu hledali marn ..