Moz vypublikoval zajímavou studii o korelacích faktorů, které vyhledávače používají pro hodnocení stránek. Důležité je nezaměňovat v této studii pojem kauzalita a korelace, ale i když tato studie nezobrazuje kauzalitu, ukazuje nám směr. Třeba to, že ze sociálních signálů má největší korelaci počet +1. Což je dost v kontrastu se studií New Study Finds Google+ Shares Don’t Cause Higher Search Rankings. A teď babo raď. Zajímavá je negativní korelace Authorshipu nebo AdSense na stránce nebo velké obrázky a videa na stránce. Nebudu vás, ale už zdržovat od zajímavého čtení.
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
vôbec som nečakal, že facebook lajky a shares majú ževraj až taký vysoký význam ako sa tu píše. odkazy z twitteru nemajú žiadnú silu ?
Super článek, ani jsem nevěděl že Google+ má takovou váhu.
prozradite mi prosim co je to termin “cblock” z prehledu? zkousel jsem google, ale neuspesne
Myslím, že “content block”.