2. novinky od Google na co si dát u mobilního SEO pozor

Fail

Co nedělat v mobilním SEO

Google poslední dobou přišel s několika zajímavými oznámeními týkající se mobilního webu, na které byste si měli dát pozor.

Neobtěžujte s nabídkou instalace mobilní aplikace

Pokud na mobilní verzi zobrazujete příliš velkou výzvu na instalaci mobilní aplikace, ztratíte hodnocení “mobile friendly” i body za mobile ranking factor. Cituji: “After November 1, mobile web pages that show an app install interstitial that hides a significant amount of content on the transition from the search result page will no longer be considered mobile-friendly. This does not affect other types of interstitials. As an alternative to app install interstitials, browsers provide ways to promote an app that are more user-friendly.”

ZdrojMobile-friendly web pages using app banners

Takto ano
Takto ano
Takto ne
Takto ne

Nepřesměrovávejte mobilní uživatele nejdříve na reklamy

Některé weby mobilnímu uživateli nejdříve zobrazí reklamu či jiný obsah a poté ho přesměrují na web. Ať už je to vědomě či jako důsledek hacknutí webu, Google se to nelíbí.

ZdrojDetect and get rid of unwanted sneaky mobile redirects

9930 zhlédnutí (celkově) 6 zhlédnutí (dnes)
Rate this post
+ posts

Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Pavel Ungr
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.

Komentáře: 4

  1. Ja ako sledujem analytics tak prístupy z mobilu sú čoraz väčšie a väčšie .. napríklad večer po 22 hodine je vyše 90% návštevníkov z mobilných zariadení a nie z desktopou. Takže sa oplatí počúvať google a optimalizovať pre mobily čo najviac.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

CommentLuv badge