Google poslední dobou přišel s několika zajímavými oznámeními týkající se mobilního webu, na které byste si měli dát pozor.
Neobtěžujte s nabídkou instalace mobilní aplikace
Pokud na mobilní verzi zobrazujete příliš velkou výzvu na instalaci mobilní aplikace, ztratíte hodnocení “mobile friendly” i body za mobile ranking factor. Cituji: “After November 1, mobile web pages that show an app install interstitial that hides a significant amount of content on the transition from the search result page will no longer be considered mobile-friendly. This does not affect other types of interstitials. As an alternative to app install interstitials, browsers provide ways to promote an app that are more user-friendly.”
Zdroj: Mobile-friendly web pages using app banners
Nepřesměrovávejte mobilní uživatele nejdříve na reklamy
Některé weby mobilnímu uživateli nejdříve zobrazí reklamu či jiný obsah a poté ho přesměrují na web. Ať už je to vědomě či jako důsledek hacknutí webu, Google se to nelíbí.
Zdroj: Detect and get rid of unwanted sneaky mobile redirects
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.
Ja ako sledujem analytics tak prístupy z mobilu sú čoraz väčšie a väčšie .. napríklad večer po 22 hodine je vyše 90% návštevníkov z mobilných zariadení a nie z desktopou. Takže sa oplatí počúvať google a optimalizovať pre mobily čo najviac.
Mohu se zeptat co rikate na eshop http://www.hgm.cz co by jste tam změnil. Děkuji Milan
Milane, pokud máte zájem o analýzu nebo konzultace, bez obav mi napište na jsem@pavelungr.cz.