Před časem jsme si v H1.cz povídali o českých odborných konferencích. Dospěli jsme k tomu, že ty české konference o online marketingu lidem co se pohybují v oboru nemají moc co dát. Jedinou výjimkou byla konference New Media Inspiration. a jsem rád, že jsem se mýlil podruhé v konferenci Firmy v sociálních sítích, kde jsem mohl také přednášet.
Nechci se rozepisovat o tématu jednotlivých přednášek, to za mne udělali jiní (viz seznam odkazů níže). Konference byla pro mne příjemným setkáním plné inspirace a díky otevřené a přátelské atmosféře a snad i díky výběru přednášejícíh to byl pro mne zážitek. Takže pokud jste nebyli, příště určitě běžte. Internet Info má poslední dobou na tyhle akce velmi dobrou ruku.
A snad vás potěší slidy z mé prezentace na téma:
Optimalizace profilu a obsahu sociálních sítí nejen pro vyhledávače
Další články o konferenci Firmy v sociálních sítích
- Marek Prokop: firma by měla mít na sociálních sítích lidskou tvář
- Skladník ze šroubárny v éře sociálních médií
- Kritické přehmaty firem v sociálních sítích
- Report: Jak využít prostor na sociálních sítích a neztratit se
- Sociální sítě nejsou prodejní kanál
- Zaměřte se na ty co vás ještě nenašli
- Jenda Perla ze Sixpack.cz a jeho reportáž psaná na hajzlíku
- 15 tipů pro reklamu na Facebooku
- Olga Biernátová – Knihovna jako lovebrand
- Punks not dead – Martinus.cz
- Firmy v sociálních sítích na Twitteru #fss
- Social media in business
- Firmy v sociálních sítích být potřebují — jsou tam totiž jejich zákazníci
- Firmy v sociálních sítích: od “hlupců” z Facebooku po kritické uživatele Twitteru
- Firmy v sociálních sítích – 2. díl: Nechte mluvit ty, co rozumí značce
Další články, které vás budou zajímat
Jsem konzultant online marketingu a specializuji se na SEO a inbound marketing. Od roku 2009 jsem pracoval jako senior SEO konzultant pro největší klienty agentur Ataxo a H1.cz. Úspěšně publikuji, školím a přednáším o online marketingu, který doopravdy miluju. Jsem důsledný, zodpovědný, kritický, se smyslem pro detail.